|
|
|
|
|
Web portál / Katalógus
Termékek, szolgáltatások áttekinthető rendben, katalogizálva
szerepeltethetők weboldalunkon a Katalógus menüpont segítségével.
Célszerű először a kategóriáinkat átgondolni, hiszen utána ezekbe
fogjuk besorolni az egyes cikkeket. A Kategóriák
menüpont alatt első lehetőségként új kategóriát vehetünk fel, ha
pedig már vannak felvett kategóriák, azok listaszerű felsorolása
következik. Az egyes kategóriákat ki tudjuk nyitni, ilyen módon
innen is eljuthatunk az árucikkekhez.
A Cikkek alatt - kategóriától függetlenül - valamennyi termék szerepel
abcrendben. A cikkek lehetnek aktívak és inaktívak. A termék nevére
kattintva lehet szerkeszteni a cikkhez kapcsolódó szöveget és
képeket a szokott módon, továbbá itt választhatjuk ki, milyen
kategóriába tartozzon, megadhatjuk az árát, valamint azt, hogy
aktív vagy inaktív státuszt kapjon.
Az Új cikk felvitele először a termék nevével kezdődik, majd a Feltölt
gomb megnyomását követően a cikkek közé bekerülve tartalma rögtön
szerkeszthetővé válik. Ahogyan a
Beállításoknál látszik, kiválaszthatjuk, hogy milyen célra
vennénk igénybe a NetOffice katalógusrendszerét: online áruház,
katalógus árakkal, vagy katalógus ár nélkül. Online áruház
Ha a Beállításoknál az online áruház funkciót választjuk, akkor a
Módosít gomb megnyomása után valamennyi feltétel adott lesz a
katalógusunkban ahhoz, hogy webes shopot
működtessünk.
Az Online áruház kiválasztása nyilvános oldalon a "kosár"
megjelenését eredményezi, ezzel vásárlás kezdeményezését teszi
lehetővé, kezelőfelület szempontjából pedig annyi változást
jelent, hogy a Beállítások szintjén "Vásárlások", a Beállítások
alatt pedig "Vásárlási oldal" és "Visszaigazoló levél" menük
jelennek meg. Kezdjük ez utóbbi
kettővel: a Vásárlási oldal a köszöntő és nyugtázó szövegek
felvételére szolgál. Amennyiben a felhasználó a kosár mellett
található́ Rendelési feltételek linkre kattint, ugyanezeket a
szövegeket láthatja, csak felugró rendszerüzenet formájában. A
Visszaigazoló levél almenünél beállítható a visszaigazoló levél
feladója, tárgya és zárszövege, ezt kapja a vásárló a
megrendelését követően. Az Online áruház beállítása
okán megjelenő Vásárlások menüpont alatt a megrendelt termékek
aktuális állapota tükröződik, valamint itt történik a
vevőkarbantartás
is.
Az új megrendelés a megfelelő sorszámmal (azonosítóval) ellátva
feladásra kerül. Külön csoportban sorakoznak a feladott, a
teljesített, a visszamondott és a törölt megrendelések, ezeket
idő, cikkek és vásárlók szerint is áttekinthetjük.
A Vevőkarbantartás a megrendelők listáját tartalmazza. Elsőként csak
nevük, címük, státuszuk és - ha van - halmazba rendeltségük
látszik, majd a névre kattintva részletezhetjük, szükség esetén
pedig módosíthatjuk az adataikat.
Katalógus árakkal
A vásárláshoz kötődő valamennyi funkció eltűnik a kezelőfelületről, a
nyilvános oldalról pedig a kosár. Egyéb tekintetben a cikkek
kezelése nem tér el az Online áruházétól.
Katalógus árak nélkül
A vásárláshoz kötődő valamennyi funkció eltűnik a kezelőfelületről, a
nyilvános oldalról pedig a kosár és az ár. Utóbbi a
kezelőfelületen ott marad, csak kifelé nem aktív. Egyéb
tekintetben a cikkek kezelése nem tér el az Online áruházétól.
|
|
|